خبرهای داغ امروز

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

خبرهای داغ امروز

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون mp3 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون mp3 با کیفیت عالی و لینک مستقیم

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون mp3 

چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون mp3 

لینک دانلود

مرا گویی که رایی من چه دانم، من چه دانم، من چه دانم

چنین مجنون چرایی من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

چنین مجنون چرایی… من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

مرا گویی که رایی من چه دانم، من چه دانم، من چه دانم

چنین مجنون چرایی من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

چنین مجنون چرایی… من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

من چه دانم،من چه دانم،من چه دانم

مرا گویی بدین زاری که هستی

بدین زاری که هستی

بدین زاری که هستی

بدین زاری که هستی

بدین زاری که هستی

احمد شاملو » غزلیات مولوی » چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون ..... این غزل هدیه ای است برای همه دلهایی که وسوسه “این سودا” در عمق جانشان نشسته و آنان که ...

 چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون؟دلم را دوزخی سازد، دو چشمم را کند جیحون چه دانستم که سیلابی مرا ناگاه بربایدچو کشتی ام دراندازد میان ...
شماره ٢٣٩: چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون. چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون. دلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحون. چه دانستم که سیلابی مرا ...
غزلستان - مولوی - دیوان شمس - غزلیات - غزل شماره ۱۸۵۵ - چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون - دلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحون.
 لوحینه چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنوندلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحونچه دانستم که سیلابی مرا ناگاه بربایدچو کشتی ام دراندازد ...
چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون دلم را دوزخی سازد دو چشمم را کند جیحون چه دانستم که سیلابی مرا ناگاه برباید چو کشتی ام دراندازد میان قلزم پرخون زند موجی بر ...
- به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، این عارف، حکیم و شاعر برجسته معروف به مولوى، مولوى معنوى، ملاى رومى، مولاى روم و مولاناى رومى. ملقب به خداوندگار و ...